колата е BMW 318tds , проблема е че след смяна на съединител колата запали но държи доста високи обороти от порядъка на 1500-2000 (това на слух) , оборотомера отказа да работи и разходомера на арматурното табло.
Историята започна с това, че на 318tds във маховика е вграден и денфера, който беше се износил и в колата се осещаше здаво претрисане, собственика на колата реши да слагаме нормален маховик със денфер във феродовия диск от 318 бензин, дотук всичко добре качаме кутията затягаме кардана и палим
но колата държи високи обороти и не работи оборотомера.
Според мен сигнала за оборотомера идва от генератора (поправете ме ако греша) смятам, че има прекъснат кабел между генератора и арматурното табло, но за високите обороти нямам идея.
answ:
ДАтчик колянов вал,намира се под стартера, и наи вероятно не може да чете,оборотомера затуи неработи а оттам и високи обороти-сваляите кутията.
Че и се държи с една ламарина :lol: скоро правих такъв двигател, ето една снимка от сони-то. Както забелязваш датчика е от задният край към маховика..

Както се вижда на увеличената снимка, импулс дава една осичка..
Ако сте сменяли маховика, и осичката не е на място, никога няма да работи тази кола, датчик за оборотите, и датчик за нулевото положение на вала..
Не мога да разбера, колко монтьори правят тая грешка с маховика, последният беше на форд фиеста 1.1I, сменяли маховика, от карбураторен 1.1 сложили на моно 1.1I колата неще да пали, и стоят и се чудят

и те поправям :D .оборотомера не взема сигнал от динамото.има си комп за това
Да от 88-> година дизелите не взимат от динамото сигнал.. :D :D
И между другото, може да тресе когато потегля, бензиновият мотор е много по уравновесен от дизеловият, дано не се наложи да го сваляте 3 път...
А ако тресе, този съединител няма да искара дълго време, преди да се начупят демпферите..
И изобщо някой запита ли се от вас, защо демпфера е поместен в маховика, а съединителя е една стоманена пластина само..
Аз мога да ти кажа, ама няма да ти хареса.. не може да се направи достатъчно здрав демпфер с тези малки размери, разбиват се... :? :? въпреки че това е 90 коня не е като 6 цилиндровото.. Дизелите разполагат с много голям въртящ момент още от ниски 1500 оборота, това товари силово трансмисията много, и най вече съединителя..
Проблема е точно в четирите магнитчета на гъба на маховика, маховика от бензиновия двигател ги няма. монтирах днес друг маховик от дизелов мотор и всичко заработи.
No comments:
Post a Comment